Lika fin

Åh, jag vill va som du. Du känns lik mig fast du formulerar allt lite finare. Lite vackrare alltså. Jag brukar vilja få fram liknande budskap som du, men det lyckas aldrig riktigt. Allt du skriver låter bara så fint. Äkta. Berör. Inget tillgjort utan bara exakta, fina, vackra ord om hur saker och ting är. Jag känns lite smutsigare. Tänker jättelikt men beter mig annorlunda och skriver inte på samma sätt. Tänk att utstråla den där snällheten som vissa bara naturligt gör. Och tänk att inte ens förstå det själv.
Gaah. Nu ska jag sluta.
Önskar bara att jag kunde känna sådär. Starka känslor på ett fint sätt. Eller iaf formulera det fint.


Kommentarer
Postat av: Frida

å, det här var jättefint, och hojhojhoj vad jag känner igen mig!

2010-10-15 @ 13:34:29
URL: http://chelseahotel.blogg.se/
Postat av: josse

va snäll du är, tack! känns bra att veta att man inte är ensam om tankarna!

2010-10-18 @ 23:03:53
URL: http://jossesomtalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0