Knoppen och Kroppen

Jag missade matteprovet imorse på grund av jätteonda kramper i magen (vissa påstår att det kanske var mitt omedvetna som gav mig mer ont i magen än vad jag egentligen hade? En freudiansk felhandling, alltså. Men jag vaknade faktiskt med ont flera gånger förra natten. Så jag förnekar dessa vissa. Så. Ja. Hej.)

Nu har jag jätteont i halsen och det blir bara värre istället för bättre. Om det blivit ännu värre imorn så kanske jag måste missa natur A-provet också. (Jag kan faktiskt naturen, till skillnad från matten. Jag kan jag kan jag kan JAG KAN!)

Min kropp vill verkligen inte att jag ska lyckas i skolan.


Eller jo.
Jag och Linnéa pimpade upp vår (Siri + Carro inräknade) projektarbets-bok idag:



Och detta skedde helt smärtfritt!

Bra samarbetat, kroppen!
Helt osynkade är vi inte, du och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0