Myselimys

Jojo fyllde ju som sagt år i fredags och idag söndag (fast det är inte söndag längre för klockan är över tolv. Kände mig bara tvungen att skriva det för annars skulle jag ha ljugit. Japp. Hej.) fikade vi med tösen för att kunna ge henne våra presenter!

På bilderna är Jojo med diademen vi bland annat gav henne, Agnes med en skygg Lollo i bakrunden, en supersöt närbild på huvudpersonen i mitt liv (mig själv) och en till bild på kameraskygga Lofisa.
Plus den gröna figuren som Jojo håller i. Den heter Moody och gillar inte vassa naglar...


Kommentarer
Postat av: johanna

det finns många olika färger på moody, samla på dem alla!

2010-10-26 @ 14:48:17
Postat av: josse

hahaha, jaaa! och moody går även forma om till många tokiga former! det är mig en mångsidig liten figur

2010-10-27 @ 23:35:34
URL: http://jossesomtalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0