Sitter vid systra mis dator

Ja, som rubriken talar om sitter jag här vid syrrebyrrans dator. Fastän min dator är nästan ett år nyare än hennes dator, är hennes sjukt mycket bättre än min. Så därför lånar jag Elli, pelli, pelles. (Förlåt syster om du nu skulle bli sur. Fast... Varför du nu skulle bli det... Du är ju i thailand och kan ändå inte använda den. Och varför skulle du ens läsa detta när du är ända borta i thailand? Jag tar tillbaka allt).

Jag hittade iaf lite fina bilder från Italien med la familia i somras:









Ps. Dessa bilder visar klart och tydligt att jag passar bättre i den frisyren jag har nu än den lite kortare, förresten. Kanske är det dags för mig att sluta vela om mitt hår, månne?
Jo, möjligen, men jag skulle inte sätta pengar på det. Hehe.
Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0