Skrattar bäst som skrattar sist!!! ...Eller nåt.

Nora och Agnes ville vara med på foto!


JAG ville gladeligen vara med på foto!


Lollo... Hon ville INTE vara med på foto...


... Men jag ville att hon skulle vara det!!!!!!!!!!


Men jakten på lollos ansikte gjorde mig sad.


Dumma Lollo. Hennes straff är att hon blir uthängd på min blogg som icke-vilja-vara-med-på-foto-tråker.
SUCK ON THAT!

Egentligen borde jag göra ett inlägg med bara massa bilder på Lollo som straff.
Eller ännu hellre, ett helt album på facebook med 100 bilder på bara Lollo. Lollos egopix ska det heta.
Jag kirrar det imorn. Är för trött.

Fika och äventyr i stan med Lollo, Agnes och Nora på dagen + promenad med Joel på kvällen
=
Mysigt och fint + TRÖTT_tjej_92




Ps.
Jag hittade lollos ansikte tillslut (i smyg, sscchh hihihihi) = Jag vann!!!! WOHOHOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0