Hallelojsan små klädelikläder

Jag borde spärra klädbutikers sidor på min dator.

Det börjar alltid oskyldigt: "Hmm... Sa hon att den koftan fanns på H&M? Bäst att kolla!"
Men det eskalerar snart till att jag inte bara kollar på koftorna på H&Ms sida, utan även klänningarna. Sen även byxorna. Sen ALLT. Och snart har vi kommit till det stadiet där jag har klickat mig bort från H&Ms sida in till Monkis, Zaras, Lindex, Weekdays, Toopshop, någon annan random sida som jag kommer att tänka på. Jag blir som besatt och kan sitta i flera timmar och bara titta...

KLÄDER ÄR SÅ FINA!
Har ni tänkt på det? Att kläder är jäkligt bra att ha och att de är fina.
Utan de hade vi gått nakna och vi hade frusit hela tiden.
Nu gav jag er något sprillans nytt att tänka på!!!



Det här är jag iförd kläder. Fina och varma kläder.


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Sv: Tack! Ja, det sista jag vill är faktiskt att min dotter ska pressas in i någon prinsessroll!

2010-10-07 @ 18:53:14
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0