Första myndighetsdagen!

WOHOHOOHOHOHOHOOO!
Nu är jag stor på riktigt. Jag är STOR.

Dagen hittills:

Imorse var det ett sorgset avsked till systra mi då hon ska åka runt i Asien och backpack:a i typ 5 månader.




BYE BYE, Elli!



HIHIHI kolla vad jag lyckades göra med texten!
Jag kan skriva brevid bilden här UPPE?!
Sjukt...








Iaf så beskriver denna bild situationen om min systers resande muy bien.






Efter avskedet åkte jag och mamma och shoppade som en del av min present och jag öppnade familjens andra presenter igååår. Så nu har jag jättemycket fint och skojigt! Kanske berättar om det mer imorn för ikväll ska jag få ännu mer presenter!!!! YAY!

För ikväll äre middag och firning och efter det äre UTGÅNG!
JAG FÅR OCH KAN GÅ UT!
JABADABADOOOO!!!!!

Nu kör vi...
TAGGAAAAAAAAA!!!!!!!!




                                                                                    /18_årig_tjej_92


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0