Is love alive?

Jag kan inte riktigt komma ur min "Allt suger"-attityd som jag haft ända sedan valresultaten kom ut och SD in.
Jag känner mig mycket bittrare och känsligare typ.
Massa små och stora grejer här och där (gammalt som nytt) som bara bidrar till mitt redan dåliga och nedstämda humör.
En, två, tre, fyra, fem, sex, sju saker + en till om man räknar dumma SD.
Det är för mycket för hjärtefjunet mitt.

Tur att allt faktiskt inte suger på riktigt utan att min ledsenhet bara rinner över på andra ganska icke-sugande grejer också.
Så ljusare tider borde ligga framför mig när det slutat rinna över.
måste det bara vara.


Sara Bareilles & Ingrid Michaelson - Winter Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0