"Kan nån bara ta honom och springa härifrån!"

Nachokväll på Hellströms, en stark insats inom politiken, en snabb vända till Nivå 22, en ännu snabbare vända till kön till Snap! bara för att inse att vi inte skulle komma in innan det började kosta, så då vare tillbaka till Hellströms.
Det var en snabbgenomgång över hela kvällen.

MEN NU MER DETALJERAT OM DET VIKTIGASTE OCH ROLIGASTE OCH BÄSTA:
Vi tog en Mr. R papp-docka!!!!!
Zenobia uppehöll killen i båset medan Anki och Linnéa sprang iväg med Mr. R till applåderna av sossar och miljöpartister!
HAHAHAHA, det här är något av det bästa jag gjort i hela mitt liv!!!
Jag lyckades få med allt velande på film, men inte själva ivägspringandet, men skitsamma den är asnajsig ändå:



Direkt efter ivägspringandet:
Zenobia - "Vad händer nu?"
Killen i båset -  "Ja, antingen springer jag efter eller så ringer jag polisen *tar upp sin mobil*"
Zenobia - "Okey, hejdå VI MÅSTE SPRINGA NU!"


Jag och Linnéa dumpa kroppen och tog huvudet som gisslan.



Jag har Reinfeldts huvud i min väska nu.
HIHIHIHIHIHI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0