Min dator är så jävla bra...

Det är ganska kul att mitt internets mottagnings nivåer sträcker sig mellan mycket mycket dålig och ingen alls.
Och att det mer ofta än sällan är det senare alternativet.
Och att min dators batteritid har gått ner till kanske en halvtimme max om jag har tur.
Och att min dator har börjat varna mig för att mitt batteris "usable life is coming to an end".

Allt detta gör livet till en fröjd varje gång man sätter sig vid den lilla apparaten.
Inte alls så att jag har skrikit, kastat saker runt omkring mig och hållit på att börja gråta osv i frustration.
Nej, livet bara seglar på i en lugn oas av fluffiga moln runt datorhelvetet.
Svisch svischelisvisch på molnen, låter det.



(Här bor min fluffiga själ)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0