Presenterrr

Superfin gammal model av Ipod nano!                                          SÖÖTTT ugglehalsband!

Jättesöta uggleörhängen!                                      Skitsnygg klocka!

Ball klänning!                                                  Typ världens godaste choklad!

Coola och framför allt LILA converse!                                     Solsidan på dvd-box!

Det var allt jag orkade ta kort på...
Sen fick jag också en till klänning, minneskort till kamera, massageolja i tvålform, eyeliner, pengar och bidrag till en resa till LONDON eller någonstans men jag vill till London!

Jag var förövrigt hemma från skolan idag också. Men nu har jag ingen feber, bara ont i halsen. Det var sjuk-updaten.
Kruxet nu är att jag vill gå på Hoffmaestro på grönan ikväll men nu verkar det som om ingen jag känner vill/kan gå? På hoffe liksom! Men jag får lösa det, för jag vill seee dooom! Men mest av allt vill jag ut i civilisationen igen!
Det är så trist att va sjuk.
Så trist att jag satt och tog kort på mina presenter.
Kort som jag nu publicerar bara för att de ska ha en mening.

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: johanna

men guuuuuuuuuuuuuuud vilken bra present att ge ett ugglehalsband! veeeeeeeeeeeeeem var så smart att den kom på den idén????



jo juste... jag<3

2010-10-11 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0