Stundens omtyckligheter.

Jag gillar att min mamma har beställt en tidning som heter "Terrier posten" med inriktning på Jack Russel terriers, alltså den rasen vår hund är.
Jag gillar ännu mer att det faktiskt finns en tidning som heter "Terrier Posten" som inriktar sig speciellt på Jack Russels.
Jag gillar att Indra hade födelsedags party ikväll!
Jag gillar att det tekniskt sett är den 19:e och alltså VALDAG IDAG!
Jag gillar att jag och Linnéa ska titta på Ensam mamma söker istället för att se på valvakan.
Jag gillar att jag är gosigt trött.
Jag gillar Indra och alla som var på festen ikväll.
Jag gillar att jag såg på en musikal tidigare ikväll som var grym.
Jag gillar att jag har ett Reinfeldt huvud i min väska som jag inte vet vad jag ska göra med.
Jag gillar dig. Och dig och dig och dig och massa olika, men speciellt mycket dig.
Jag gillar att jag ska se på ett avsnitt av Sex and the city innan jag sover.
Och sist men inte minst kan jag säga att jag gillar mig själv.

Men nu får det räcka.
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag gillar DIG! tagga på imorgon, puss och sov sött<3

2010-09-19 @ 04:40:26
Postat av: Anonym

/linnea hihi

2010-09-19 @ 04:41:10
Postat av: nora

HÄRLIGT!!!

2010-09-19 @ 14:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0