Crattans Cräftis!
















Vi hade det förkräftligt trevligt! För att sno Bennys line.
För det var jättekul!!
Speciellt när vi körde Med andra ord och Robins hets smittade av sig på oss alla så att vi typ satt med huvudena två decimeter ifrån den-som-skulle-beskriva-ordets huvud och skrek och slet i varandra. Haha, så jävla bra taktik!

Imorn är första gången på en vecka då jag kommer kunna gå till skolan igen!
Wihoo!
Ska bli absolut megaspännande och veta allt jag missat. Som om någon kanske har gått och färgat håret grönt eller piercat sig på flera ställen i ansiktet, eller kanske tagit fram vaxet och skaffat backslick, eller om det har blivit några drama-fights mellan några eller om något annat smaskigt skvaller har kommit fram.

... Och ja förstås, skolarbetena och det man lär sig blabla osv också.
Det är det jag ser fram emot mest: att behöva ta igen allt jag missat.
Det ska bli... kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0