Hösten, äru redan här?

Idag luktade det höst när jag gick till skolan.
Ni vet, det liksom luktar... kallt. Bättre än så går det inte att förklara.
Så när jag klev ut genom porten imorse och kände doften av höst, doften av kallt, kände jag för att springa rakt in igen för att fly tillbaka till sommarn. Men nu när jag kollade igenom lite höstbilder jag tagit från forna tider kände jag att, jo minsann, det ska nog bli ganska mysigt ändå!
Fina löv, myskvällar med te och film, gosväder, kramväder. Ganska mysigt ändå, var orden.
Jag ska låta hösten linda runt sig kring mig som en gosig filt.
Känner ni mitt nästan poetiska språk flöda? Sofistikerad och poetisk, det är jag i ett nötskal det!
Hehehe... eeh...
Iaf...
Myselimys till hösten, säger jag. För det är jag som talar.







Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hösten är faktiskt ganska mysig trots allt (:

2010-09-23 @ 00:46:56
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0