Fortfarande sjuk...

Okey, tredje sjukdagen hemma nu.
INTE KUL!
Linnéa sa ett par sanna ord för någon vecka sen: "När man är sjuk är det enda man vill är att bli frisk"
Jag tar till mig de orden nu. Känner hur de verkligen sipprar in i mig och trivs gosigt där. För det är det enda jag vill: att bli frisk!
Om jag inte blir frisk till imorn så missar jag Hoffmaestro på grönan.
Och om jag inte blir frisk till på Lördag, gud förbjude, så missar jag crattans kräftskiva på hennes landställe!
Så jävla bajsigt.
Plus att all mat smakar äckligt och jag kan knappt äta för att det gör så ont.
Men min feber har faktiskt gått ner lite iaf! Fast jag har mer ont i halsen... Och jätteont i öronen nu också... Men febern är nere! Något positivt...

Nä hörrni, nu ska jag käka ipren och titta på Harry Potter.
L.Y.X.L.I.V.E.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0