You give me fever

 


Jag vet dock inte riktigt vem som ger mig feber, men feber har jag! Ganska mycket feber... Plus megahalsont! Jag är typ lite chockad.
Jag har många gånger i mitt liv kännt mig febrig och i självömkan gått och tagit tempen bara för att upptäcka att jag inte hade någon feber what so ever. Så efter många hypokondriska drag i feberfrågan har min grundinställning till det blivit "Det är klart jag INTE har feber" Eller om jag nu har feber så är det alltid en väldigt låg feber, inte som 38,7 grader som idag.
Och jag som ville gå på kören idag! Och mediakommunikationen! Och psykologin! Inte bara ligga hemma sjuk!
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ på det.
Men nu ska jag sluta waina. Det är en väldigt ocharmig egenskap.

Så tjenixen då!
Hare så kul i alla dagens äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0