Hurraaaa de e fredaaa


något sånt vah

I onsdags var jag i skolan till kl. 18:00
Igår var jag i skolan till kl. 17:10
Idag till kl. 16:50

Så nu skare bli megaskönt med lov höll jag på att skriva men HELG menar jag!

Imorn ska jag och Crattan på "casting" (fett seriösa grejer det här) för hårmodelleri.
Gratis permanentning ftw!

Och Agnes tipsade mig om LOCAL NATIVES, ett sjukt bra band, så jag kan ju dela med mig av en ännu bättre låt än "Friday" (om det nu FINNS något bättre än den låten) om ni vill fast ni har inget val för jag lägger upp den ändå:


Och snart kommer Kalle hit och myser.

Och ja, det var väl allt jag hade på hjärtat för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0