Rännande hit och dit men inte här men där osv

Nu är jag trötter.
Har varit igång sen tidigt idag ända in på sena kvällen. Ja, sen har jag ju också bara legat framför datorn i åtminstone en timme men inte kan man ju sova innan man kollat fb lite fort. Lolz. Som agnes hade sagt.
Denna helgen har varit en lugn sådan då mys med pojken har varit främsta aktiviteten (plus hårmodellsgrejsimojs med cratt igår och fika med släkten och senare fika med matilda idag) och det har varit så himla skönt. Det låter så fånigt att säga för det känns som att jag försöker låta världsvan och grejer men nu när alla skivor är så resulterar ju det att man är ute och klubbar mitt i veckorna. Det gör att jag typ tröttnat på att dra ut på helgerna. Var på skiva i måndags och i onsdags och så ska jag på skiva imorn och på tisdag. Jag förstår inte riktigt hur det kan vara så många som är ute och ränner på helgerna också samtidigt som allt detta försigår liksom. Aja, vissa är väl helt enkelt pigga jävlar som orkar. Jag vill bara få vila, sova och mysa, vilket är precis det jag har fått göra också. Superduper fint!
Nu äre sleepysleepysleepytime.
Godnatt puss!

Kommentarer
Postat av: jojo

loooooool????

2011-04-11 @ 18:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0