Sitta på en pinne i gästens minne


Stelt om jag inte får jobbet att jag lägger upp denna bild... Men anyways.

Igår och idag har jag varit på utbildningshelg för att bli säljare på MP Games. Dvs, typ grönan. Och imorn bär det av dit igen. Då ska vi köra rollspel och testa stå i spelen på riktigt. IIH. Vad taggad jag var på det kände jag nu när jag skrev det! Asså herrejesus vad detta utbildande är krävande men samtidigt väldigt väldigt roligt och jättegivande! Var helt slut igår och är även helt slut idag av all ny kunskap och alla nya intryck.
Så nu ska jag alldeles strax sova så att jag kan suga i mig ännu mer av morgondagen!

Sen kan man ju bara hoppas på att jag faktiskt får jobbet också för det är ännu inte säkert. Tydligen inte för någon. Men ÄN ÄRE INTE KÖRT! Så nu håller vi lill-tummarna!

Godnatt, människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0