Söt bild


Beviset på att vi failade på palmyras häromdan.
Dvs, vi lyckades ej äta upp en hel tallrik.

/ Ledzen_chej_92


PSsst!
Vet ni vad jag hade tänkt göra ikväll förresten? JO! Jag hade tänkt ha en seriös pluggkväll eftersom jag inte kommer kunna plugga så mycket (eller typ något alls) på några dagar. Så KÖTTA liksom. MASSA pluggande! Och det har faktiskt gått lysande! Har fått hela INGENTING NADA NOTHING gjort. Hehehehjhhhehrfjeisfjusieghsf *nervsammanbrott*

(Men har iaf laddat upp bilder på fejsbook och här. Det väger upp...... snälla?)

Kommentarer
Postat av: johanna

sa ju det guzz!!!!

2011-04-06 @ 16:58:02
Postat av: agnes

ny profilbild för mig

2011-04-07 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0