Jag pausar från Hamlet en stund och sysslar mig åt:

Festival-dilemman.
Two Door Cinema Club m. fl. till Emmisbodis.
Fleet Foxes
m. fl. till Way Out West.
Håkan Hellström
m. fl. till Siesta.
Peace and Love som har massa olika bra band.
Eller Rock Wertcher i Belgien med sjukt mycket bra band.
Eller någon annan festival ute i Europa.
Eller bara dra till någon liten festival som Island in the sun på Åland.

Blir ju tokig! Precis som Hamlet! Jag blir förövrigt tokig på Hamlet också! Men en smart sak säger pöjken ändå:
There is nothing either good or bad but thinking makes it so.

Back to Hamliii-booiii!


Kommentarer
Postat av: Frida

dansa med mig på Dans Dakar, jajajaa! :D

2011-04-30 @ 22:31:33
URL: http://chelseahotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0