De små sakerna i livet!

Vågar nästan inte skriva det för det känns som att jag kommer jinxa det då, men ska ta mod till mig.
Nu kör vi:
Mitt internet har inte fuckat upp sig en endaste gång sedan jag satt på min dator. Dvs, jag har haft en fin surfstund i 33 minuter och 33 sekunder. FÖRSTÅR NI HUR SJUKT DETTA ÄR?! Inget "koppla ifrån" för att raskt "ansluta" det igen. Inget aggroutbrott. Inget krångel. Bara lugn. Som en filbunke.
Ni förstår inte hur ofrustrerad och problemfri det får mig att känna mig!
Känner mig som en normal internetanvändare för en gångs skull! Jag är en av er nu! WOHO!

Och när man känner sig helt glad och chockad över 33 minuters problemfri internetanvändning. DÅ vet man att man har ett dåligt internet...

Men det funkar iaf nu så nu njuter jag bara. NjutARN.
ÅÅÅH jag blir så glaaaa!

Men nu blire lite press. Nu måste jag ju komma på något superduperviktigt att göra för att passa på och ta vara på detta unika och fantastiska tillfälle! AAAh. Måste typ... ladda ner något asstor fil. Just because I can. Eller titta på något på internet utan lagg. Bara för att jag KAN. OKEJ???

Nåå måre åf this shit:


.... peppar peppar ta i trä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0