Frågor:

  • Hur kan jag ha vaknat och tänkt att "men idag känns det ändå lite bättre!" och ta tempen med hoppfullt humör och se att jag har 39,4 graders feber?! Det var ju inte bättre alls.
  • Varför blir man alltid sjuk när man verkligen som minst vill bli sjuk? Som till lov?
  • Varför servar inte min syster mig och min bror? Vi är faktiskt sjuka. Hon är frisk. Vad mer behövs inte för att hon ska sätta igång och springa runt och ta beställningar? Liksom.
  • Hur kommer det sig att man alltid vaknar när drömmar är som mest spännande? Jag ville veta vad för överraskning som nån mystisk person hade fixat åt hela vår klass. Men icke. Sa nicke.
  • Måste lärare vara så snabba på att sätta oanmäld frånvaro? Om man är sjuk är ju inte direkt det första man gör när man vaknar att sätta på datorn och logga in på fronter. Man är ju sjuk! Man vill ju bara sova. Idioti.
  • Och en sista: Kommer jag hinna bli frisk till imorn? Någon allsmäktig sjuk-gud som har svaret på det? Maila mig isf.


Nu ska jag fortsätta med det jag gör bäst just nu: sjuka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0