I need more of your assistance now

Gå till skolan imorn trots dunkande öron, hals som inte visar någon nåd och fortfarande lite feber?
Neeeee. Det skippas nog.
Men jag känner mig så dålig varje gång jag inte går till skolan nuförtiden med tanke på att jag ibland bara inte orkat gå på massa lektioner och sånt här och där. Så nu. Nu då jag faktiskt är sjuk på riktigt så känner jag mig ändå dålig som bara inte biter ihop och går. Man missar ju så mycket när man är borta från skolan. Och det känns som att lärare slutat tro en när man säger att man varit sjuk. Man hör bara deras "Jahaaaja. Du var "sjuk"... Visst visst!" typ. Fast det kanske bara är jag som övertolkar just det men det känns faktiskt som att de inte tror en. Att de bara tror att man skolkar. Men nu är jag ju faktiskt sjuk! Faktiskt!
Plus att min sjuka betyder att jag antagligen inte kommer kunna vara med på musikalen imorn heller. Blä. Jag vill kunna gå dit! Ååååh.
Och nu är det ju lov också om bara två dagar. Jag vill INTE va sjuk på lovet! Och till helgen! Vill inte vill inte villintevillintevillinte.
Det är som Linnéa sa en gång: När man är sjuk vill man bara en sak - bli frisk.

Här bor jag just nu. In mah bed. Med mina *hosthost* och *aj som fan*
(dock är matteboken mer än dekoration än ett flitigt använt redskap om jag ska vara ärlig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0