Lyckorusigt iih aah sdfghjkas

Vet inte riktigt vad som hände men jag har bara ett lyckorus just nu! IIIIIH!
Åh jag hoppade bara upp och ned alldeles nyss och pussade massa på min lilla katt och skrattade typ rätt ut i luften som en galning. Jag är bara så glad. Och nu sitter jag bara här med världens största smajl! Åh! Ah! SKÖÖÖNT! Var ordet jag letade efter. Det känns skönt och glatt och mysigt just nu! Jag är bara så glad säger jag igen bah. Glad glad glad glad! Happi_girl_92 typ.
Lyssnar dessutom på massa glad musik som bara gör mig ännu gladare. Och åh nu slumpades en jättegla och mysig låt på spotify. Wiiie!
Saker och ting blir verkligen bara bra ibland.
Känner mig smått hysterisk. Glädjefnatt assåasdfghjklö vet inte vart jag ska ta vägen det bara kryper i mig! Hihohihhahaihihi mmmmmys!
Och hur bra är inte Fleet Foxes?!??! ÄLSKAR'OM! Det gör jag!
Älskar typ seriöst alla just nu! SÄNDER KÄRLEK TILL ER! Åh underbara finisar!


(tackdetärdinförtjänstväldigtmycketfaktiskt)

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vet, visst blir man glad av att tänka på mig?? hahahahahaha skoja

2011-02-22 @ 18:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0