Alla hjärtans dag är nu officiellt över. HAPPITAJM!

Jahapp.
Klockan = Mycket.
Hur mycket?
För mycket.
Vill bara lyssna på Beirut, Laura Marling och annat mys.
Eller så kanske jag och toves lilla alla hjärtans dag hälsning får duga. Iaf för er för det är ni som ska titta. Jag har redan tittat. Faktisssskt.



(På något vis känner jag mig så hälsosamt ledsen just nu. Liksom bara ledsen över det väsentliga och sen glad, eller åtminstone lugn, kring allt annat. Det känns liksom nyttigt. Inte som att jag kommer gå under av detta utan snarare att jag kommer komma ur det hela starkare. Och det är ju bra det iaf. Håller tummarna hårt slutna på att det håller i sig)


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha vilka underbara små knäppgökar ni är! :D <3

2011-02-15 @ 18:13:02
URL: http://louieouie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0