det fanns en tid då ingenting kändes som mycket mer

Daniel Adams-Ray - Gryningspyromanen


Jag repeatar denna asbraiga låten just nu.
Så som jag börjat göra med alla låtar jag upptäcker nuförtiden.
Så jag tröttnar på dom jetefort.
Fail.

Igår flängde jag omkring ganska mycket och ganska random. Först var jag, Tove, Louise, Tobbe, Skogis och Fippe och bowlade. Sen satt vi på OJOJOJ och chillade. Sen gick vi till donken. Sen åkte jag, Tove och Louise ut till Ivins utflyttningsfest. Eller jag och Tove åkte ut lite senare än Louise. Typ mitt i natten rättare sagt. Och rätt ska va rätt.
Gud vad många smådraman som kan gömma sig på en och samma hemmafest, det ska jag säga er.
Men det var en fin och rolig kväll!
Jihooooo!

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0