Deep blogg-shit.

Ibland kan det kännas som om jag inte finns om jag inte bloggar.
Och jag vill inte bara blogga om vad jag gör, och gör då inte så, men jag känner ibland att det jag gör inte räknas om jag inte skriver det i bloggen. Att om jag inte bloggar om vad jag har gjort så har det inte hänt... för då är det inte dokumenterat och då kan inte folk veta. Och om folk inte vet om vad man gör, har man då gjort något? Om folk inte vet att man finns, finns man då?
Så enligt bloggen har jag inte gjort något igår och i förrigår för jag har inte skrivit något om det. Fast jag har ju gjort saker. Men räknas det fastän det inte sätts på kartan (läs:bloggen)? Räknas det fastän alla inte vet?
Jag blir snurrig av mig själv.
Känns som det där "Om ett träd faller i skogen men ingen finns där för att höra det falla. Har det låtit något då?" fast med bloggar...
Skadad_bloggchey_92...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0