"Det är nästan... nästan som ett tecken liksom"

Aaaah hahahaha! ASSÅ nu känner jag mig lite fånig men skitsamma för jag tycker detta är jättecooolt!
KOLLA de två senaste inläggen jag gjort!!
Jag har av en slump lyckats lägga upp dom kl. 18:18 och 16:16...!!!
Två på raken!!
Åh jag som alltid har kört med det där "klockan är 14:14, NÅGON TÄNKER PÅ MIG!!!"
ÅÅÅÅÅÅH! Så HIMLA SJUKT OCH BALLT!
Hihihihihihihi känner mig busig!
Okey.
Detta är inte något att få fnatt över.
Ska lugna ned mig nu...
Men det är ju JÄTTECOOLT! AAAHHAHAHHAA!


Ps. Kände att Adams citat passade in bra här! "Tänk att vi hamnade i samma lag. EN chans på FYRA och ändå gjorde vi det. Det är nästan... nästan som ett tecken liksom" Åh, hahah lilla Adam! Eva och Adam kärlek! Ds.


Kommentarer
Postat av: Josefin

SV: Hahah, ja guuud ja! Det där "juice e fin" har hemsökt mig sedan blöjålder typ, i och för sig bättre än "Joseful" som ju också var så väldans fyndigt.

2011-01-16 @ 14:06:26
URL: http://thewarpig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0