FIXARDAGEN!

Att göra lista 17/1-11

  • Städa undan klädbergs-stol-kaoset (för jag tror mig ändå bestämt komma ihåg att det en gång har funnits en stol under berget. Jag får bara känslan av att någonting obestämbart döljer den...
    )
  • Köpa studentmössa
  • Köpa Friskis & Svettis-kort
  • Träna på Friskis & Svettis
  • DUSCHA
  • Städa ännu lite mer in da ruum.
  • Hitta bättre plats för keyboard in mah ruum.
  • Kolla upp information om att permanenta håret.

Denna listan skrev jag igårkväll precis innan jag skulle somna. Antal saker jag gjort på listan....... Noll!
Ye ye yeee yeaaaah!
Eller jag har iofs duschat. Eller nä. Jag ett tog sjukt långt bad. Hänger kanske inte riktigt samman med att jag skulle träna och vara duktig och sedan duscha. Men som enväldig bedömare i denna lista ger jag mig själv ett halvt poäng för det.
Så wohoooO! 0,5/8 sysslor utförda...

Jabadabadooooooooooooooooooooo......... osv.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag hittade din blogg, YAO! :) hur som, ska du gå på nåt gruppass på friskis så säg till, för jag gruppasstränar på friskis och tycker vi kan träna tillsammans i så fall!

Och jag kan lätt känna igen mig i klädhögsproblemet...

2011-01-17 @ 20:00:44
URL: http://louieouie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0