I valet och kvalet

Det var så praktiskt och bekvämt i stunden, men såhär i efterhand ångrar jag att jag slängt tusen olika saker i min säng.
Varför, åh, varför har jag satt mig själv i denna knipa?
Jo! För att jag är LAT.
Sååå... ska man liksom... plocka undan allt nu? När det ligger så fint i sängen? Borde jag seriöst fundera på att ta en jävla storstädning av mitt rum, som bara fylls på av saker, snart kanske? Eller äre inte bara bäst att knöla ihop allt skit i sängen mot ett hörn och ta tag i det imorn? Med risk då för att man inte kommer ta tag i det då heller. För att man är lat.

Liksom alltid med allting så vet jag inte hur jag vill eller kommer göra.
Jag vill bara få sova. Eller äta chevre med valnötter och honung.
Och så kanske jag borde uppmärksamma att det är ett nytt år för er som missat det!
Äsch, får uppmärksamma det mer imorn.


Kommentarer
Postat av: Frida

haha å. Jag hade samma dilemma igår natt, jag valde att skjuta upp allt i hörnet, och det var värt det :)

2011-01-05 @ 12:57:50
URL: http://chelseahotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0