Jag är typ... pigg?

Den här var fin:


Operation "Vända tillbaka dygnet så att jag kommer upp ordentligt på måndag" failade totalt.
Kolla klockan. KOLLA!
FAIL.
Tänker framför mig att det är som i ett tv-spel och att det först kommer upp en stor text där det står "Mission status:" och sen kommer en stor fet text i rött som säger "FAILED"
Nästan så jag funtar på att dygna för att vända tillbaka dygnet nu, men jag suger på att dygna. Det slutar alltid på något vis att jag vänder på dygnet ännu mer. Att jag typ skulle somna imorn typ på eftermiddagen och då ändå inte kunna somna imorn natt i vettig tid heller. Så trots mina goda avsikter skulle det misslyckas. Då skulle texten säga "Mission status: SUCCESS... NOT! Moahaha! You have FAILED FAILED FAILED" och då skulle jag bli ännu mer ledsen för att den lurade mig.
Jag kanske borde köra på att sova typ bara tre timmar eller något så att jag iaf nästan dygnar. Inte får jag sova till typ 14 som jag gjort varje dag iaf. Det är ett big NO-NO.
No no noo, no me gusta!
Usch. Varför blir det alltid såhär på lov? kan man fråga sig. Och det gör man oftast. Och oftast är svaret väldigt luddigt och det är även så jag tänker lämna detta. Luddigt och oklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0