Varför plugga när man kan mysa?

Det känns så fel att se Jim Carrey i Dum, Dummare efter man har sett honom spela så bra i Eternal sunshine of the spotless mind.
Känns bara... fel.

Känns även fel att Anna Anka är med i den som en av de "snygga" tjejerna...

Varför tittar jag ens på den? Kan man fråga sig.
Jo. Mitt internet är cp. Igen. Förstår att ni blir förvånade. Så jag har inte kunnat få tag i information till min tilltänkta pluggstund. Och tidigare idag har jag faktiskt varit superupptagen med mys. Viktigt viktigt. Och imorn kommer jag nog inte hinna plugga för då har jag musikal och projekttid och sånt. Så... jag hoppas att min text till naturen på något vis ska skriva sig själv. Eller att någon liten pyssling kan skriva den åt mig. Eller att den bara ska flyga ut på pappret. Eller att någon av er vill skriva den åt mig. Va? Vad säger ni? Ni vill INTE göra mitt plugg? Och jag borde skaffa mig en bättre pluggteknik? Nä fy farao! Jag har då aldrig hört på maken till fräckhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0