Frikort från att göra natur? Bara idag? Ja? Snälla?



Nu är det seriös pluggstund som gäller. Samt fingerdansande. Samt att plocka upp glassplitter från några tavlor som min lillebror på något skillat vis lyckades välta och crasha. Yay. Glassplitter överallt. Inklusive i mitt rum. Ye ye ye yeah.
Nämen juste.
Plugga var det ju seriöst här hemma nu.
Men jag har på mig min hängeslbyx-bus-dräkt. Känner mig alltid så busig i den. TIHI.
Men jajaja plugga. Natur. Genteknik. Reservdelssyskon. Ja. Juste.
Sen så har jag ju musikal snart också. Måste ju gå på den! Och då äre ju inte mitt fel att jag inte kan plugga! Faktiskt.
Inget är mitt fel. Liksom. Tavlor som går sönder, busiga kläder, musikal (facebooka, blogga och andra livsnödvändigheter). Ni ser ju själva. Alla väldigt rättfärdiga ursäkter!
HeheheheHEhwehheekjlefanbvkj


Kommentarer
Postat av: Cilipili

Sov bättre och plugga mer unga dam! Disciplin!

2011-01-27 @ 15:53:19
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0