Lägesrapport!

Jag ville egentligen inte skriva något nu. Jag ville bara lägga upp massa bilder. Men jag håller på och lägger upp massa bilder på facebook just nu och det skulle ta 41 minuter att ladda upp 14 bilder... Såatteeh. Det brukar vara omständigt och ta lång tid att lägga upp bilder på min blogg i vanliga fall med mitt dåliga internet. Så när mitt internet är såhär supersegt känns ju det inte som en lockande förteelse att försöka ens.
Sen har jag och Tove filmat fint också... hehehhee. Men som sagt. Jag kommer NOG kunna lägga upp videoklipp om bilder tar så här lång tid. Kommer ju inte alls ta dagar. Typ.
Så... Tjena allihopa! Alla 34891 besökare som jag har om dagen! Eller vänta nu. Det kanske var Kissie. Jag blandar ALLTID ihop oss. Like two peas in a pie, som man brukar säga lite snitsigt på engelska.

...men iaf.

Fredag: plugghets sedan en myskväll med sång och te och piano och prat och allt sånt med Tove och sen kom Emil också. Men han fick inte vara med och sjunga.
Lördag: mys på dagen och på kvällen drog jag, tove, lollo och agnes till Nu! Yay!
Söndag: till moster på dagen för att fira min kusin, mormor och lillebror. Sedan raskt iväg till söder för att äta middag med pappa, kerstin, kristin, daniel och rickard. Gött och kul och mys med släkten hela dagen lång!

Nu ligger jag här och försöker ta igen allt jag missat på facebook under helgen. OMFG.
Och sedär. Nu var bilderna färdiguppladdade på fejjan.
Måste lägga all min uppmärksamhet på dom nu.
Tjarrrååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0