Dumma pryl!



Jag plockade upp min lilla Ipod för att byta låt och såg då denna otäcka varning dyka upp på dess lilla skärm. Skärrad rusade jag allt vad jag hade och anslöt den fort fort fort till datorn, a.k.a. the strömkälla.
Men vad är nu detta?
En halvtimme senare och den verkar fortfarande inte ha fattat att den är ansluten till en strömkälla...? Det går inte att trycka någonstans på den och skärmen slocknar aldrig. Den har alltså bara fastnat i detta äckliga skede.
Vill bara att mina tekniska saker ska fungera. Är det för mycket begärt, tekniskapryl-guden? VAVA?
Kan den bara fatta att jag anslutit den till strömkälla?!
Orkar inte med dess nonchalanta attityd mot min snällhet.
VET HUT, DUMMA IPOD!


Kommentarer
Postat av: beundrare

håll in runda mittenknappen och play-knappen samtidigt en stund så bör den starta om sig själv, då kanske det fungerar att ansluta till strömmen sen :)

2011-01-11 @ 16:46:02
Postat av: josse

åh man tackar, beundrare! jag lät den ligga över natten och sen så funkade den som tur var igen, men om det sker någon mer gång (vilket det säkerligen kommer) ska jag testa ditt tips! :D

2011-01-11 @ 22:38:05
URL: http://jossesomtalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0