Bilder som inte fått synas än








BTW!
Läste idag i tidningen där det var ett reportage om en kvinna som hade yrke som Kritiker. Känner två saker inför det:
1. Fett najs att ha som jobb att bli betald för att bara säga sin åsikt om någonting som kanske inte är viktigt alls - MEN ATT ENS ÅSIKT ÄR FETT VIKTIG ÄNDÅ! Fett soft. Vad avgör att ens åsikt är mycket mer important än alla andras? Så viktig att man får betalt. Betald för att tycka till!
2. Fyfan vilken tråkig yrkes-titel att ha. Den låter så deprimerande. Det inger ju inget hopp om att man faktiskt skulle ge något bra omdöme, utan bara kritik som ju oftas tänks som något negativt. Eller jag tänker iaf på något negativt över det ordet. Kritiker - kritisk - negativ. typ.
Ah, jag vet knappt vad jag skriver nu för jag är så trött och borta.
Nu måste jag ta mig själv i kragen och faktiskt sova (kan vi ju låtsas).
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jojo

VAFAN!

2011-01-16 @ 21:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0