Trutt trutt och TRUTT

Hmm... tror jag allt som allt fick lite mer än en timmes sömn igårkväll.
Note to self: att sova i sjukligt låga mängder gör inte underverk för ens humör. Snarare tvärtom.
Jag är så pigg, ye ye yeeeah!
Hoho, varje gång jag säger eller skriver "ye ye yeeeaah" så tänker jag bara på en liten pojke från det där programmet föräldrafritt där de låtit 8-11-åringar leva utan vuxna för att se hur länge de klarar sig typ. Bilden av honom där han säger "ye ye ye ye yeeah" samtidigt som han gör rock-tecknet (okey det finns säkert någon bättre förklaring på det där) med fingrarna och drar armarna fram och tillbaka i takt med hans små "yea":n är så himla underbar. Hihi
Åh så roligt det är att återberätta sånt här för det är ju aldrig som att folk inte fattar någonting och man ser ut som ett fån för att allt bara blir så förvirrande om man inte har sett det med egna ögon.
Eller vänta nu...



Ps. Lillebror fyler 16 idag. STORlillebror! Knaz.igt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0