Jag är förövrigt väldigt trött

Tänk om jag är hatad nu.
Tänk om jag väljer fel.
Tänk om jag redan valt fel.
Tänk om allt jag gör bara blir fel.
Tänk om allt redan blivit fel.
Tänk om hela jag är fel.
Tänk om allt kommer fuckas upp.
Tänk om jag kommer fucka upp allt.
Tänk om allt redan är försent.
Tänk om jag inte räcker till.
Tänk om allt bara är fejk.
Tänk om tänk om tänk om tänk om tänk om.
För hur kan det vara såhär... bra? Varför? Hur?
Jag vill inte bli konstig.
Jag vill inte bli tyst.
Jag vill inte att det ska bli som det blivit förut.
Jag vill inte vara sån här. En orolig, osäker typ.

Tänk om man var en katt. Då skulle man bara ligga och kurra och kurra och mysa hela dagen.
Det skulle vara något det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0