Fläng

Känns som att detta är första gången på länge som jag är ensam.
Idag till exempel. Jag vaknade inte ensam, jag var inte ensam i skolan (logiskt nog), jag fikade sedan och var då alltså inte ensam efter skolan, sen så myste jag i gårdshuset på kvällen då inte heller ensam.
OmkringflängARN. Det är jag det. Eller det har typ blivit jag. Känns som att jag ofta har dagar nuförtiden där jag inte är ensam en endaste sekund. Söndag till exempel. Var med Emil, åkte direkt och fikade med Lollo, Agnes och Jojo, åkte därifrån direkt till bio med Tove och Louise och åkte därefter hem till Tove och drack te och sedan var jag med Emil igen. Josefine OmkringflängARN Pedersen.

Jag hade egentligen skrivit mer i detta inlägg om detta ämne. Men jag råkade trycka på något så att allt bara försvann, t.o.m det jag skrivit innan (tacka vet jag självsparsfunktionen som bloggen tar till ibland dock). Och då brast det. Jag brukar vara förhållandevis lugn (hehe) till mina internetproblem när man tänker på hur uppfuckat mitt internet faktiskt är. Men detta är fan inte okey. Jag slängde (okey, ställde) datorn ifrån mig och fick tårar i ögonen och skrek av frustration till det här jävla skitskitäckelsjävlapisskuksfulabläbläblä-modemet som 3 kallar "sveriges snabbaste"... Jag hatar det. Det förtjänar inte att leva. Jag skulle mycket gärna döda det själv. Jag skulle bara skratta. *moahahaha* *MOAHAHAHAHAHAHAHAHA* DIE MOTHERFUCKER DIE MOTHERFUCKER DIE!
Eller nåt sånt.

Äsch godnatt nu. Jag är förbajsigt trött för att fortsätta mer. Jävla internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0