jag måste sluta skriva om plugg

Jag bara känner hur hela jag fylls upp med olust av tanken på vad jag måste göra: plugga.
Usch. Vill inte skriva mer om detta här egentligen för jag skriver typ bara om det. Men asså, ja, va ska man göra åt saken likssssom. Har suttit och försökt skriva min dumma natur i över en timme nu men jag kan inte göra något annat än trycka upp dokumentet. Jag vill inte ens titta på det. Kan inte. Tar. Emot. Som. Fan.
Men jag måste.
Vilket gör det värre.
Jag ska alldeles strax iväg och fika med Jojo och några. Fast jag borde inte åka dit. Jag borde plugga. Men jag vill åka och fika.
Och sen ska jag kanske äta med Siri, Linnéa och Samuel. Men jag borde plugga istället. Men jag vill äta med dom.
Och sen så ska jag ut med Tove och Louise. Men... ja, jag tror ni börjar se mönstret här. Jag borde inte men jag vill vill vill.
Jag borde verkligen bara stanna hemma och plugga. Men jag kan inte. Jag känner mig knappt ens dålig pga av det, för det går liksom inte in i mitt huvud hur dålig jag har blivit på att plugga. Jag vet att det inte är bra, men jag får inga ordentliga skuldkänslor. Därför upprepar jag det högt hela tiden. Jag är så sjukt himla bajsdålig på att plugga. DÅLIG måste bli BÄTTRE. Men det går inte in ändå. Lalala. Känner mig ganska lost. Kom på mig själv med att logga in på fronter och såg då en inlämningsmapp till mediakommunikationen och innan jag hann kolla vad det var man skulle lämna in så hade min ena hand flugit upp och lagt sig över mina ögon. Av sig själv. Så ja. Jag bara blundar för alla läxor jag inte gör. Bokstavligt talat.
Nä nu får det räcka.
Jag ska fan i mig fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0