Händerå?

Min lillebror sitter och spelar CoD samtidigt som han pratar med tre andra kompisar via skype. En av dom spelar CoD med honom via internet på ps3. De två andra kompisarna sitter och spelar WoW tillsammans. Samtidigt sitter de alltså alla fyra och pratar på skype. CoD-spelarna om CoD och WoW-spelarna om WoW.
Frågan är: varför pratar de då inte i två olika konversationer så att de inte blir förvirrade av varandra? Eller kan de fokusera på annat så pass mycket att det funkar?
Jag hänger fan inte med i tv-spels/data-spel (för man kan väl inte spela WoW på tv-spel?) svängarna.

Jag själv kom hem ifrån Siri för snart en timme sen och nu sitter jag här i mitt stökiga rum. Jag spelade nyss lite på min keyboard (YAY!) och tittade på när min katt slickade sig i rumpan. I kattens egen rumpa alltså. Ville bara klargöra det.

Snart måste jag gå och sova för jag ska försöka vända tillbaka dygnet något nu när skolan ändå närmar sig. Jag och frida ska liksom åka med tunnelbanan som går klockan TOLV imorn!!! Då måste jag typ upp TIO om jag ska duscha. Och det är ju JÄÄÄTTEEEtidigt!
Lovet går för fort. Det finns för lite tid.

Där fick ni en liten lägesrapport direkt från björkiz.



Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0