Lite kärleksutrop och sånt

Så har man skrivit en låt nu också!
Och hunnit med att gå ut med cili, hedvig, nevena och hanna, gå på Jakobs festilito med Tove och massa folk, fira pappsen på hans födelsedag, träffa matilda, träffa frida, träffa tove och ragnar, träffa lollo och tove och ja, där tog det slut. Det har varit finfina dagar.

Frida gav mig förresten en jättefin påse med tre kristaller (hon jobbar med kristaller och sånt vettni) i som skulle förmedla tillit om att jag alltid är älskad precis som jag är och att det ät tillit i allt jag gör och är, med motiveringen "jag kände att du behövde bli lite påmind". Sånt gör en glad! Fina frida!

Och fina tove! Och fina matilda! Och fina familj och vänner överallt! Känner att jag måste få utlopp för alla fina bara. Men nu är jag klar, mina finisar.

Godnatt hejdåååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0