SISTA HARRY POTTER

SÅ. JÄVLA. FET. FILM.

Har gått omkring och sagt innan jag ens sett filmen att det känns som att den kommer vara så himla FET och folk har inte riktigt fattat vad jag menade. Jojo trodde jag kallade någon för fet när jag sa det och så gick det massa personer runt omkring oss och hon bah "Men vem tyckte du var fet?" jättehögt flera gånger och så kändes det som att folk trodde jag pratade om någon runtomkring oss och så blev det jobbigt. Speciellt eftersom en ganska mycket överviktig man gick framför oss...
Men fet = storartad, episk, grym, awesome osv.

Och den var så jävla fet. Så jävla epic. Grym. Bäst.
Så sjukt bra slut på det hela bara.

Betyg: 5/5 yo-so-phat's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0