trött & febrig - bästa kombon

assow yo breee jag har typ feber. men vad gör det om hundra år. orkar inte göra stora bokstäver i början av meningarna. men vad gör det om hundra år det heller. men imorn ska väl jag och min lilla feber jobba ändå. första dagen. på nypan. som iofs just nu är stängt för sanering av bassäng då något smartskaft slängt i färgburkar och massa. kul grej liksom. men tror det är redo för att användas igen imorn. är lite nervös. tycker inte om att göra grejer under press, dvs jobba och behöva göra ett bra intryck så att man inte får sparken. eller så är det febern som talar... men skulle seriöst känts bättre ifall jag kände mig superkry och pigg och redo för vad dagen och för jobbet. är bara yr och vimmelkantig nu. speciellt vid snabba rörelser. ja ni vet hur feber funkar liksom. men ipren. eller alvedon. ni får bli min räddning.

peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0