Jag vill känna mig frrriiiii


Och så sitter jag här med mitt lilla krull igen. Eller litet är det ju verkligen inte. Stora krull. Känner att det har blivit en del av mig nu. Äntligen har jag blivit en krulltott! Har kommit in i rollen liksom.
Iaf.
Nu är jag hemma efter rehab känns det som. Så skönt att bara vara en vecka omringad av skog och ingen täckning på mobilen och fina vänner.
Känner mig så himla sugen på spänning nu dock. Vill typ tågluffa i Europa. Eller genom Storbrittanien. Eller åka till Australien. Eller jag vet inte. Jag och lollo pratade om det på vägen hem nu och vi båda var på att åka på tågluff nästa sommar, men jag vill ju åka nu också! Typ inte förbereda något. Bara köpa ett 30-dagarstågkort och packa väskan och sen hoppa på tåget och se vart fan man hamnar. Vill göra något galet. Crazygirl_92 vill jag känna mig som. Inte behöva tänka på något annat än nuet och känna mig friiii!
Enda problemet är att jag börjar jobba om typ en vecka. Så nu måste jag alltså dra nytta av denna veckan och vara så wild and crazy som jag bara kan på denna korta tid.
Frågan är bara... Hur jag lyckas jag med det på bästa möjliga sätt?

Börjar med en utgång ikväll iaf. Kan ju inte sitta fel liksom.

Kommentarer
Postat av: johanna

lol <3

2011-07-10 @ 12:33:00
Postat av: Alice

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 15:12:53
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0