Lite trött bara



Så här ligger man och lyssnar på ABBA och ser ju faktiskt ut att vara lite brun.
Det regnar. Eller jag tror det iaf. Orkar inte checka. Har varit vaken sen halv tolv men har inte ens orkat göra något att äta än. Den enda kraftansträngning jag gjort är att hämta datorn från skrivbordet till sängen. Dvs. 1 meter. Och juste, jag dödade en mygga också. Värt.
Igår hade jag bara en lektion och idag hade jag ingen visade det sig.
Så igår var det kör, sen var jag och badade med Kalle och sen såg vi på King's speech. Väldigt fin dag!
Om någon timme eller två ska jag bege mig till Fridas studentmottagning!
Imorn ska jag permanenta mig (!!!) och på agnes och felicias studentmottagningar.
På fredag är det indras, arvids och jojos mottagningar.

Och på TISDAG äre min tur!
Så himla sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0