"Varför dricka? Varför kan man inte bara va hemma o sova?"

Har duschat men mitt hår luktar fortfarande lite rök. Och jag röker inte ens! Börjar känna att Sommar är lite överskattat... Bara det att eftersom man är ute hela tiden så kan man inte fly undan röken.
Hela förra sommaren önskade jag så att jag kunde få komma in med en djup avundsjuka till alla som var över 18. Och jag kommer ihåg när min födelsedag äntligen kom och att jag faktiskt hann gå sista gången innan de stängde för säsongen. Ojojoj vad kul det var då! Levde upp till alla mina förväntningar!
Men igår kändes stället ganska pretantiöst, man fick ingen sittplats osv osv, om jag får vara den som är den. Med rätt sällskap så hade jag kul ändå tills lite hetsvinande, men stället bidrog inte till det skojiga. Är besviken för sommar är ett awesome ställe i mina drömmar! Eller något mindre dramatiskt.
Och nu lär det dröja innan jag dricker igen... Blääää vad uschlig sprit kan få en att må ibland. Speciellt när det går ut över andra snälla stackare som måste ta hand om en i det tillståndet. Nä fy.
Man borde bara köra en Tove - Alkoholfria drinkar ftw!

PUSS typ från en nybliven nykterist (Iaf för ett litet tag. Tills studenten. Kanske)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0