Studenten avklarad och New York nästa

Rubriken säger egentligen allt som behöver sägas kanske... Men bara kanske.

Igår var det studenten. ASSÅ AAAH! Sjukt bra dag! Allt folk sagt om flaket stämde, det var så himla kul!
Nu känns allting jätteknäppt! Känns verkligen som att jag kommer gå tillbaka till skolan efter sommaren. Känns inte som ett avsked på något vis. Askonstiggggt.

Och imorn så flyger jag till New York med familjen i en vecka! Också sjukt kul! Har upptäckt att jag inte sagt det till så många bara för att jag har varit helt insnöad på studenten och inte kunnat tänka på något framför den. Men det är redan imorn. Gaaalet.

PUSS nu ska jag börja packa. Hehe.

 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0