Dumma skivteman

Gud vad jag inte orkar komma på vad man ska vara på alla skivor.
Sprang omkring som en tok här hemma och letade kläder till Tema T skivan jag ska på imorn. Sen blev allt bara jobbigt och bläigt. Men sen så räddade crattan dagen med en bra klänning (förhoppningsvist. Det får morgondagen utvisa!). Om den inte passar så ger jag upp. Då drar jag på mig en grå klänning och går som Tråkig. Men det är bara så tråkigt.
Men det värsta är att jag inte har någon aning om vad jag ska ha på mig på min egen skiva som är om en vecka. Jävla 90-tals tema som verkar roligt i teorin men i praktiken bara är jättesvårt.
Och Agnes skiva med tema -ism. Eller Noras med tema dagen då jorden går under. Eller bara vilket tema som helst. Liksom åååh.
Önskar att jag hade en liten pyssling under min säng som kunde trolla fram de bästa outfiterna och som hade de bästa idéerna. Så man slipper välja själv. För detta i-lands lyx problem är fan inte okey längre. Står inte ut med alla vaaaaaaaaaaaaal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0